lørdag 2. januar 2010

Hortensia..

















Var en bitteliten tur på shopping i dag.. og i en tilfeldig blomsterbutikk, stod denne skjønne hortensiaen og "ventet" på meg.. Fikk en sånn vårfølelse.. så mye som går an med minus ti grader utenfor døren.. Men iallefall, trangen etter å komme seg raskt hjem, og rydde bort alt "rødt", ble veldig sterk.. Føler meg litt "smågal"..hihi.. Men er ganske sikker på at det er flere her som har det på samme måte.. eller er like "gal" som meg.. En herlig følelse at vi er på rett side av året, og at våren ikke er så altfor langt unna..
Ønsker deg en fin lørdagskveld!
****KLEMMER****


3 kommentarer:

  1. Lekker hortensia.
    ja det er godt å være på denne sida av jul..
    Nyter det fine vinter været ,men gleder meg til sol og sommer også

    SvarSlett
  2. JEG elsker de blomstrene ...jeg har klart å drive frem en selv som stod ute i sommer....OG jeg har IKKE grønne fingrer....

    Gleder meg til sommer og sol igjen =) Legger meg som følger...

    SvarSlett
  3. Hortensia er en av mine favoritt blomster!
    Jeg pleier å sette dem ut i hagen på hytten når de er avblomstret. De kommer igjen og igjen.

    Ha en fin søndag!
    Klem Tove

    SvarSlett