søndag 17. januar 2010

Min lille sykrok..

befinner seg på vårt soverom, bare i andre enden av sengen.. Denne kroken har virkelig vært etterlengtet.. Før satt jeg på kjøkkenbordet, men da fløt det av stoffer, tråder og bånd.. gjerne i dagevis.. Nå gjør det liksom ingenting om det "flyter" litt.. Det er hvertfall ikke i veien for noen andre enn mneg selv..


Denne stolen har min gode mamma laget, eller malt til meg.. Hun fikk en stol på jobben, som egentlig skulle kastes, og den har virkelig kommet godt med.. Takk snille mamma!!
















Noe av det som er blitt sydd de siste dagene.. Er så mye kjekkere å sette seg ned å sy, når jeg har en egen plass til det.. Det er min måte å koble ut på liksom.. Når noen ser på tv for å slappe av, setter jeg meg med symaskinen.. kjempekjekt!!

































Ønsker dere en fortsatt fin helg.. søndag..!! Klem fra meg..









5 kommentarer:

  1. En fin sykrok du har her!!
    Så koselig denne stolen ble da....en kreativ mor du har :o)
    Flink er du også!!!

    Ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  2. Å. så kjekt med egen sykrok!
    Og så mye fint du har laget. Du er flink!
    Koselig stol.
    Det ligger en award til deg på bloggen min!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Så herlig det må være med egen sykrok!! Håper jeg også får stellt meg til det i nærmeste fremtid...
    Veskene du har sydd var så skjønne...:)

    SvarSlett
  4. Super fin sykrok du har laget til!!
    Skjønner godt du koser deg der;)
    Og selvfølgelig *skryt* til mamma!
    (håper hun er innom å leser...hehe)
    Så mye fint du har sydd da! Kaster du "ned" litt sy ånd til meg er du grei??
    Flotte bilder!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Så koselig med egen sykrok :) De putene du har sydd er utrolig lekre! Og så skjønn moren din er som har gitt deg en sånn fin stol! Kos deg i sykroken din! Titter snart innom igjen :)

    Klem Anne

    SvarSlett