søndag 2. mai 2010

Mai du skjønne..



I dag bar det til plantasjen.. så utrolig fristende når solen skinner, og vårfølelsen er kommet for fullt.Var nok ikke alene om den fristelsen, for der myldret det av hagefolk.. Litt kaldt er det ennå..spesielt om natten.. Men tror disse få blomstene tåler bittelitt kulde.. 
Benkesettet skulle svigerforeldrene mine kaste( synd jeg ikke tok før-bilder), det var ordentlig slitt.. stått ute, uten behandling i mange år. Men med litt lim, spiker og maling, går det fint å bruke det i noen år til.. Må nok ha et siste strøk, før det er helt ferdig.. Putene i ryggen, er vanlig hodeputetrekk, som jeg har "stesjet" med litt broderi..
Ha en flott maikveld!!
Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Kjempefint hos deg!!
    Er glad i blått og hvitt....og bruker det på bryggen min!!
    Koselig med plantene dine også :o)
    Pass på lobeliaen...den tåler ikke særlig frost...det har jeg erfart så jeg motsto fristelsen i går !!
    Ellers så har jeg tusenfryd, margeritter og stemor...og det har nå gått fint hittil :o)

    ha en fin søndagskveld :o)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har laget det til!
    De putene var jo rå fiiiin!! Den sy maskinèn til mammaen din er jo bare genial! Blir litt misunnlig på alle blomstene dine-her er det ikke mye å skryte av.. Til 17.mai??

    Ha en strålende helg i fin været:)
    Klemmer

    SvarSlett